VEELGESTELDE VRAGEN

Producten

Hoelang blijven de producten goed?


Dat verschilt per product, maar gemiddeld zijn de kazen verpakt zo’n 3 tot 5 weken houdbaar. Eenmaal geopend zijn de kazen zo'n 5 dagen houdbaar. Mits gekoeld bewaard en goed verpakt.




Hoe kan ik de producten het beste bewaren?


Net zoals de dierlijke variant, moet je onze plantaardige kaas en zuivel in de koelkast bewaren. De zeewier en gezouten boter kun je ook invriezen, de andere producten niet.




Hoe worden jullie producten gemaakt?


Onze producten worden handgemaakt in Amsterdam. Behalve heel veel liefde maken we gebruik van de eeuwenoude tradities van het kaasmaken, maar dan met ingrediënten van nu, voor de toekomst. Lees hier meer over bij 'over ons'.




Waar zijn jullie producten van gemaakt?


Al onze producten zijn 100% plantaardig en vrij van dierlijke ingrediënten. Onder assortiment vind je product alle ingrediënten.




Zijn jullie Biologisch gecertificeerd?


Onze producten zijn nog niet helemaal biologisch, maar we werken hard om dit in de nabije toekomst mogelijk te maken. Benieuwd naar de ontwikkelingen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief of volg ons op social media.





Mijn bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?


Voor conumenten leveren we alleen op maandag- en woensdagavond tussen 18:00 en 22:30 uur. Bestel je zondag voor 12:00 uur? Dan ontvang je je bestelling op maandagavond. Bestel je donsdag voor 12:00 uur? Dan kun je je bestelling woensdagavond verwachten. Voor horeca gelden andere bestelvoorwaarden. Neem contact met ons op.




Kan ik mijn bestelling retour sturen / omruilen?


Helaas is dat niet mogelijk, omdat het koelverse producten betreft.




Mijn bestelling is niet of beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?


Wat vervelend! Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje. Neem contact op met info [at] maxandbien.amsterdam.




Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben.


Als je niet thuis bent op de afgesproken avond, wordt je bestelling de avond erop weer tussen 18:00-22:30 aangeboden.





Overig

Ik heb een klacht, wat nu?


Oeps, dat is vervelend! Stuur ons een mail naar info [at] maxandbien.amsterdam met je bestelnummer en waarin je uitlegt wat er aan de hand is, dan zoeken we samen naar een oplossing.